Çilekli Mikshake

Şu dünyada şükrettiğim konulardan biri, çilek alerjim olmamasıdır. 5 duyuma hitap eden bu meyveye bayılıyorum. Evet 5! Çilek yediğimde içimdeki çocuk şarkı söylediğinden işitme duyuma da hitap ettiğini rahatlıkla söyleyebilirim.

Ratatuy fimini tanıttığımın yazımı hazırlarken canım çilekli milkshake çekti. Yapıp zevkle içmeye ve yazmaya devam ettim. İşte size “Eğlenceli yiyecek” tariflerimden biri daha:

Malzemeler (tek kişilik)
7-8 adet dondurulmuş çilek (mevsimindeyseniz gerçekleri tabii),
2 tepeleme yemek kaşığı yoğurt,
3 top çilekli dondurma,
1 yemek kaşığı pudra şekeri,
1 su bardağı süt
Süslemek için nane,
Rahat içmek için pipet

Yapılışı:
Çilek, şeker, yoğurt, dondurma ve sütü blendıra koyup karıştırın. Uzun ince bir bardağa dökün. Üstünü nane ile süsleyip içine pipet koydunuz mu tamamdır.

This entry was posted in Çilek, Çilekli Mikshake, Milkshake, İçecekler. Bookmark the permalink.

8 Responses to Çilekli Mikshake

  1. zeynep says:

    bende yapmak istiyorum çok işime yaradı bu tarif:)

  2. Sevil says:

    Aylincim ellerine saglık afiyet bal şeker olsun
    kız neden tek kişilik yaptın nerde eşinin hakkı :))

  3. Afiyet olsun Zeynep'cim.
    Sevil'cim, eşim o akşam iş gezisi nedeniyle evde depildi. Yoksa ona da yapmam mı🙂

  4. Benimde canım çekti şimdi. Dondurulmuş çileklerim var en kısa zamanda yapmalıyım tek kişilik🙂
    Ellerinize ve bütün duyularınıza sağlık🙂

  5. Yoğurt iyi fikir, ben şimdiye kadar hep sütle yapmıştım.. Çok güzel kıvam verir🙂 Ellerine sağlık Aylin'cim..

  6. Afiyet olsun arkadaşlar, bu tarifle bir sosyal sorumluluk projesi yapmış gibi hissettim kendimi🙂

  7. Afiyet şeker olsun çocukluğumun vazgeçilmeziydi babam yapardı🙂 Beni izlemeye alınca farkettim blogunuzu tşkler, nice senelere sevgiler🙂

  8. Nihan says:

    Aylin Ablacığım; çok sevdim bu tarifi, çilek mevsimi gelince hemen deneyeceğim. Çok çok sevgiler.. :))

Leave a Reply

