İsviçre’den kırmızı patates alıp geldim, bunun neresi tuhaf?

Bazılarınız fark etmiş olabilir, bir süre ortadan kayboldum. İş nedeniyle Fransa ve İsviçre’ye gittim. Yeme içme alışkanlıkları hakkında bilgi toplamaya çalıştığım geziden elbette elim kolum dolu olarak döndüm. Ancak aldıklarım biraz tuhaf karşılandı. Bakalım siz ne düşüneceksiniz?

Kırmızı patates, aldıklarım arasında en tuhaf bulunanı. Türkiye’de rastlamadım. Tyler, Home TV’deki programında bu patateslerle kabuklarını soymadan püre yapmıştı. Bu tarifi deneyebilirm.
Hayatta palmiye konservesi diye bir şey varmış. Türkiye’de de bulunuyormuş. Bizim tanışmamız yurtdışında kısmet oldu. Üzerine zeytinyağı ve limon sıkılarak yeniyormuş. Deneyip izlenimlerimizi paylaşacağız tabii.
Peynir ve…
Çikolata almadan geldiğimi düşünmüyorsunuz değil mi🙂 Sağdaki çikolata lavantalı, ilk kez tadacağım. Geziden aldığım bu malzemelerle ve açıklamadığım diğerleriyle yaptığım tarifleri önümüzdeki günlerde göreceksiniz.
This entry was posted in Çok Gezen Mi Bilir, Fransa, Kırmızı Patates, Lavantalı Çikolata, Palmiye Konservesi, Peynir, Sepetimdekiler, İsviçre. Bookmark the permalink.

5 Responses to İsviçre’den kırmızı patates alıp geldim, bunun neresi tuhaf?

  1. Limonlu Kek says:

    Oh ne güzel, ben de böyle iş gezilerini çok seviyorum, iş arasında işten biraz uzaklaşılmış oluyor. Lavantalı çikolatayı ve kırmızı patatesi ne kadar merak ettiysem de, nedense palmiye konservesini o derece merak edemedim. (Nedir o , tatlı mı tuzlu mu?)Babybel peynir benim de favorimdir, özellikle de dışındaki mum kabını çıkarmayı:) Kırmızı patates tariflerini en kısa zamanda görmek isterim hani, sevgiler…

  2. ZarpandiT says:

    bende gelebilseydim ya keske :))) tatlı patates sanırım onlar..tartını,fırında uzun uzun dograyıp kızartmasını yapıyorlar

  3. Hoşgedin cnm. Ne güzel şeyler almış. Patatesler ilginç. Çikolatalar süper…

  4. Beste Yagmur says:

    Bu kırmızı patatesler çok ilgimi çekti. Hiç bilmiyordum patateslerin kırmızısının da olabileceğini…

    Ama yemek isteyeceğimi sanmıyorum bulsam bile.

    Paylaşımın için sağol.. Sana afiyet olsun canım. :))

    Yagmur http://www.yemeksohbetleri.blogspot.com

  5. ÇiLeK says:

    Tatlı patatesler,eskiden çok az belli yerlerde bulunuyordu meraklıları için ama şimdi ben pek çok yerde rastlıyorum.Ama palmiye konservesi çok ilginç,merak ediyorum denemelerini.Kolay gelsin.
    Sevgilerimle.

Leave a Reply

