Balık ve Limon

Hollanda’da yaşayan arkadaşlarımızı konuk ettik geçtiğimiz günlerde. Oralarda istavriti nereden bulacaklar, hem de çıtır çıtır kızartmasını? Keyifli bir sofra hazırlama telaşıyla taze balık almaya çarşıya çıktım.

Üsküdar’da taze balık bulabileceğiniz iki yer var: biri Üsküdar Balıkçılar Çarşısı, diğeri otopark yanındaki halk pazarı. Balık alacağım zaman her iki çarşıyı da gezerim. Sadece çeşitleri görmek ve en taze balığı bulmak için değil. Fiyatlar çok farklı. Genellikle Balıkçılar Çarşısı’ndaki balıklar, halk pazarındakilerin iki katı fiyatına satılıyor.

Üsküdar Balıkçılar Çarşısı
Üsküdar Halk Pazarı

Bunun sebebini balıkçılara sordum. Aynı kamyondan balık almalarına rağmen yüksek kira bedellerine satışlarına yansıtıyorlarmış. Eh onlar da haklı!

Neyse balıkları alıp mısır ununa bulayarak kızarttım. Nar ekşiki roka salatasıyla pek tatlı geldi. Soframızda balığı limonla yiyen olmadı. Biz anketteki azınlığa katıldık.

Balık ve limon birlikteliğiyle ilgi ankete katılanlar yüzde 77 oranıyla balığa limon sıktığını açıkladı. Yüzde 22 ise sıkmadığını.

This entry was posted in Anket Sonuçları, Üsküdar Balıkçılar Çarşısı, Üsküdar Halk Pazarı, Balık, Balık Limon Anketi. Bookmark the permalink.

3 Responses to Balık ve Limon

  1. Yok canım balığa limon sıkılmaz, sıkanı da anlamam zaten. bir karadenizli olarak limonsuz derim:))

  2. Lezzet Treni says:

    ETKINLIGIMIZE BUYURUN;
    GÖNDEREN;www.lezzettreni.blogspot.com
    52.PORSELEN DEMLIK CAY SAATI ETKINLIGININ EV SAHIBIYIM.
    SEVGILI ARKADASLARIM;
    http://porselendemlik.blogcu.com

    http://gelibolu17.blogspot.com

    tarafından hazırlanmış olan
    52.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

    18 OCAK 2010-1 ŞUBAT 2010

    TARİHLERİ ARASINDA

    http://lezzettreni.blogspot.com

    YANI BEN YAPACAGIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,VE TARIFINIZE”PORSELEN DEMLIK CAY SAATI 52.HAFTA” bASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RICA EDIYORUM.SENI VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESI ETKINLIGIMIZE DAVET EDIYORUM.
    İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ…SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKKÜR EDIYORUM.ETKINLIGIMIZE YEMEK GÖNDERILMEMESINI RICA EDIYORUM.lÜTFEN CAYIN YANINA VERILECEK TARIFLER OLMASINA DIKKAT EDELIM.
    ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN

    http://gelibolu17.blogspot.com

    ARKADASIMIZA YORUM BIRAKSINLAR…

    SEVGİLER

  3. İlahi Yasemin! Herkesin damak tadı ayrı tabii🙂

Leave a Reply

