Anaların Boğazından Geçmez!

Şimdi bu kavanozdaki nedir diyeceksiniz? Size yanıt vereceğim… Anne Sevgisi! Sabiş Anne’nin kızına taa Datça’dan gönderdiği Anne Sevgisi!

Kızı telefon ettiği sıra ısırgan pişirmektedir. Canı çeker diye düşünür ve boğazından geçmez. Bir demet ısırganı yıkar, pişirir ve kavanoza koyar. Yanına bir de not iliştirir:

“Canım kızım,
Elbette senin bildiğin şeyler vardır, ama sana, benim yaptığım ısırganı yolluyorum. Yıkanmış soğanla pişmiş ısırgana, iki kulplu teflona yayıp iki yumurta ve bir tatlı kaşığı unla hazırladığın sosu dök. Bol karabiber ekle. Üzerini kapa, göreceksin nasıl kabaracak, afiyetle ye! Bu işi ben her hafta yapıyorum. Bu yolladığım ısırgan bir demet, ancak ayıklayınca ve de pişirince bu kadar oluyor. Sana gönderdiğim pişmiş ısırganı biz babanla ikimiz yiyoruz.
Seni çok seviyorum…”

Peki bu nedir? Ucundan biraz yenmiş Rukiye Anne Sevgisi🙂
Kızının işyerindeki arkadaşlarını evladı kabul eden Rukiye Anne’nin aşuresi.

Anlatacak başka şey var mı? Anaların boğazından geçmez! İyi ki varsınız, Allah anneleri başımızdan eksik etmesin!

This entry was posted in Anne, Anne Sevgisi, Aşure, Isırgan, Isırgan Otu, Sebze Yemekleri. Bookmark the permalink.

15 Responses to Anaların Boğazından Geçmez!

  1. zühra says:

    Kıyamam ben. Bu tipik davranışları okadar çok yaşadım ki. Özellikle üniversiteyken. Gerçi hala anaların kuzusuyuz, hiç büyümedik.

  2. AMİN. Harika. Gerçekten öyle. Bizde her hafta anneme gidiyoruz gerçi hergünde gitsek bir günde elimizi sallaya sallaya o evden çıktığımızı bilmem:)

  3. Sevil says:

    anne olmak böyle bir şey işte ne yesen acaba kızım da y,yormu diyorsun
    rabbim en kısa zamanda bu güzel duyguyu yaşatsın
    sevgiler

  4. Allah Annelerimize Babalarımıza sağlıklı uzun ömürler versin. Aşurede pek güzel görünüyor. Rukiye Annenin ellerine sağlık…

  5. Ahh anneler. Diyecek kelime yok ki . Anenciğinin elleinden öperim

  6. Senin bu ege,akdeniz kokan yazılarına bayılıyorum🙂

  7. Benhurum says:

    Gerçekten Allah anacıklarımızı başımızdan eksik etmesin, ee ne demişler “ana gibi yar bağdat gibi diyar olmazmış” ne kadar doğru insan bunu anne olunca daha iyi anlıyor.
    Afiyet şekerler olsun tatlımm…

  8. zeynep says:

    oy yazıktır kıyamam:(

  9. HaNdE... says:

    ne kadar da duygusal lezzetler olmuş bunlar🙂

  10. tam da benim yazdıklarımla örtüşen bir post olmuş bu Aylin. biz de annem her gidişimizde elimiz kolumuz dolu döneriz, sanki evde aç yaşıyoruz yaa, içine dert olur eğer birşeyler veremezse. her sarma yaptığında mutlaka bir ufak tencerede de bana yapar ve yollar annem, her aldıüından bana da alır mutlaka. evimizin bereketi yani, Allah eksik etmesin başımızdan

  11. Yıldız says:

    Oyyy kıyamam ben ona canım ya ne güzel bir duygu annelik çok şanslısın bazen annelerin abartığını düşünsekte aslında çok şanslıyız…
    Allah uzun ömürler versin anneciğine …
    Ellerinden öperim…
    Afiyetler olsun…….

  12. Zeynep says:

    ne tatlı canım ya…inan acayip oldum okurken.
    allah up uzunnn sağlıklı ömürler versin,afiyetler olsun sana
    öpüyorum canımmm

  13. Kendimce says:

    Bugün çok mu duygusalım yoksa yaşlanıyormuyum neden ağlattı beni bu yazınız acaba:(

  14. Yaaa işte böyle di mi hanımlar🙂
    Kendimce'm, umarım bunlar aslında mutluluk göz yaşlarıdır, iki aslan gibi evladınız var. Allah uzun ömürler versin, birlikte mutlu, huzurlu yaşayın.

  15. Aylinciğim az önce telefonla annemle kokuşup şimdide senin yazını okuyorum. Bana hafta sonu için kalburabastı hazırladığını söyledi bunca işinin arasında .Ne demeli anne sevgisi bu işte.Hepsine sevgi ve saygılar. İzmirli üstelik Giritli olarak bu ısırgan tarifini yazdım.Ellerine sağlık.Sevgiler.

Leave a Reply

