Beyaz Kelebek’im İstanbul’a Kondu

Bazı insanlar ile hayatlarınız iyi ki “teğet” geçmez. Olmadık bir yerde karşılaşır ve kendinizden bir parça bulursunuz. Beyaz Kelebek’im iyi ki o sabah İstanbul’a kondun ve tanıştık.

Elbette bana abla diyebilirsin, çok sevinirim, onur duyarım. Kartpostalın için çok teşekkür ederim, eline sağlık.

This entry was posted in Hediye, Kartpostal, Küçük Kız Çocuğu. Bookmark the permalink.

5 Responses to Beyaz Kelebek’im İstanbul’a Kondu

  1. Canım Aylin ablam kucak dolusu sevgiler.öpüyorum seni. SLN

  2. lolipu says:

    bu kart da çok güzellll, beyazkkelebeğin bana yolladığı kartta çok güzeldi:)

  3. derya says:

    Aylincim bloglarımız sayesinde harika dostluk
    lar kuruyoruz.Daim olur inşallah öpüyorum…

  4. ceydabural says:

    ne şirinmiş senin ki🙂 bana da gönderdiği mor kartı bilmem neden mor seçtiyse🙂

  5. Ya di mi Ceyda'cım, neden mor seçmiş acaba🙂
    Bu arada sen yakınıma taşınmadığınla kal!. Benhurun Aysen hemen arka apartmanımda oturuyormuş. Komşuculuk oynayacağız, sen de gel🙂

Leave a Reply

