Bazen İnsan Sadece Su İçmeli!

Bazen sadece su içmeli insan. Galonlarca içmeli, adeta içini yıkarcasına çağıldamalı su. Oluk oluk akarken; kalbindeki acıyı, kederi, çaresizliği, damarlarındaki isyanın yükünü azaltmalı.

İçi üşür ya bazen insanın, su içmeli. Bir de sıcak sulara bırakmalı kendini. Su şefkatle sarıp sarmalamalı. Kucağına alıp herşeyin geçeceğini fısıldamalı.

Bazen sadece su içmeli. Cilt nemlenmeli, yüze pembelik gelmeli, aynaya bakınca gözlere umut aşılamalı.

Son olarak da bir bardak soğuk su içmeli ve sonra ileriye bakmalıı!

This entry was posted in Genel. Bookmark the permalink.

22 Responses to Bazen İnsan Sadece Su İçmeli!

  1. İçelim… Güzelleşelim :))

  2. Bir bardak soğuk su içip ileriye bakmak gerekiyor bazen.

  3. İnanmazsın tam su içerken gördüm yazını. Su içmeyi pek sevmem ama zorla içmeye çalışıyorum:( Sevgiler…

  4. derya says:

    Canım benim ben günde ortalama 1 litre su içme
    ye çalışırım.Çok isabetli bir paylaşım öpüyorum

  5. evet evet gerçekten bazen içip önüne bakmakda fayda var, her açıdan sağlıklı dediğin gibi :))

  6. 🙂 evet ya içip güzelleşelim

  7. ceydabural says:

    benim için her zaman olmazsa olmazdır
    tabi bu içmelerin sonunda şişen karın var bir de ama olsun yine de vazgeçilmez🙂

  8. Kendimce says:

    Suyu bana göre bazen içmeli bazen de içirmeli ama her durumda ileriye bakmalı
    sevgiler🙂

  9. duygu says:

    oh yaa içime su serptin🙂

  10. asmabahce says:

    hemmeennn bir koca bardak içiyorum

  11. Anonymous says:

    oh beee icim serinledi. berrin

  12. Güzellikler hep seninle olsun..

  13. Zeynep says:

    susuz asla yaşayamam…şifa niyetine:)))
    öpüyorum canımmm

  14. pofiş♥ says:

    :)ne kadar güzel bir yazı olmuş bu böyle…

  15. Nur Vural says:

    Daha çok su içmeliyim:((

  16. иαℓαи says:

    bende tam bi su manyağıyım , çorba içerken bile içeçek kadar🙂

  17. BEYZA says:

    Selam çok sevdim bloğunuzu su içme özürlü biri olarak kana kana içesim geldi.Bazen bir bardak soğuk su iyi gelir herşeye:)

  18. Gönül says:

    valla bunun üzerine 2 bardak suyu hüplettim:)))) hayırlı olsun blog dünyamıza katıldığın için…..güzel paylaşımlar dileğimle..sevgiler..öpüyorum

  19. Çok haklısın ama fazlası da zararlı ben böbreklerimi yormuştum bir dönem

  20. stuven says:

    kalktım ve bir bardak soğuk su içtim:)

    bö2010 için oy kullanırken baktım yarışmadasınız oyumu verdim. hayırlısı olsun, bol şans.

  21. hmmm okudum, birşeylerin üzerine soğuk su içmişsin gibi geldi biraz bana. içelim güzelleşelim, geçenleri unutalım

  22. Suyla hiç aram yok, ama ben de bugünlerde aynı düyşüncelerle su içmeye çalışıyorum ve mutlu da oluyorum içtikçe.

Leave a Reply

