Müsadenizle ve Desteğinizle Bir Girişimim Oldu!

Sevgili Bloggerdaşlarım ve İzleyicilerim,

Küçük yaşlarda; annem, anneannem, teyzem ve diğer yakın akrabalar ile kış eriştesi yaparak bu işlere karıştım. Anneannem lokma kızartırken yanından eksik olmadım. Dedemle kuzinede kızaran ekmek üzerine lor ve reçel sürdüm. İlkokuldayken ders kitapları önünden kalkıp kurabiye pişirdim. Annem mutfakta bamya pişirirken soğanlı, domatesli sosuna ekmeğimi bandım. Gece abimle biber közleyip üzerine yağ-limon döktüm. Arkadaşlarımla sigara böreği sardım, aldante makarna yaptım. Mangal başında eşimin pişirdiklerini kedi misali bekledim. Gezdim, yedim, okudum, sordum, denedim, tattım, tattırdım… Aralık 2009’dan bu yana buradayım!

Filmlerde izlediğim, kitaplarda ve masallarda okuduğum, şarkılarda dinlediğim yemekleri  pişiriyorum. Araya da gezip okuduklarımı serpiştiriyorum. Daha tanışılacak arkadaş, buluşulacak dost, yapılacak yemek, anlatılacak hikaye, gezilecek yer, okunacak kitap çooook.

Müsadenizle ve desteğinizle bir girişimde bulundum. BÖ 2010’da yemek blogları kategorisinde boy gösterdim. Hani biline, anladınız siz onu🙂 Anlayanlara teşekkür eder, buraya  yönlenmelerini öneririm.

Aday olan arkadaşlara başarılar dilerim, sevgiler

This entry was posted in BÖ 2010, Kuzinede Kızaran Ekmek, Yemek blogları. Bookmark the permalink.

29 Responses to Müsadenizle ve Desteğinizle Bir Girişimim Oldu!

  1. Stuven, Özge ve eşime çok teşekkür ederim.

  2. Limonlu Kek says:

    Anlaşıldı tamam :)Desteğim sana Aylinciğim, haydi kim tutar seni! Öpüyorum canım, çoookkkkk büyük başarılar……

  3. NiLaY says:

    kocaman kocaman başarılar diliyorum :)) sevgiler..

  4. Kendimce says:

    Katılan herkese bol şans diliyorum sevgiler

  5. иαℓαи says:

    başarılar dilerim aylin

  6. Kevser says:

    Canim,
    sana BÖ 2010 cok basarilar diliyorum. Oy verme isini ama nasil yapacagiz, bizler yurtdisinda yasayanlar da oy verebilir mi acaba? Birden bir sürü sordum kusuruma baka ne olur.

    Sevgilerimle

  7. Aylin'cim oyum sana🙂 inşallah çok çok oylar alırsın.

  8. evet olmuş gördüm ve direk oy verdim canım . başarılar

  9. nohut oda says:

    biz sizi söylemeden görmüştük zaten:)
    başarılar..

  10. ceydabural says:

    oylar sana!!!! hep destek, tam destek🙂 öpüyorum oyumu vermeye gidiyorum🙂

  11. derya says:

    Tatlım başarılar dilerim kocaman öpüyorum…

  12. İnci Yemek says:

    Aylin hanım tanıştığımıza çok memnun oldum,
    güzel günlerde görüşmek üzere:)
    Ayrıca yarışmada bol şanslar diliyorum işallah siz kazanırsınız.sıcacık sevgiler..

  13. Limonlu Kek'im hatırlar mısın geçen yıl blog açacağım dediğim zamanları? İlk sen ismini açıklamıştın hatta, sağolasın.
    Nilay'ım, Kendimce'm, Nalan'ım, Seda'm, Ceyda'm, Hilal'im, Derya'm, İnci Yemek'im, Nohut Odam Bakla Sofra'm, güzel dilekleriniz ve desteğiniz için çok çok teşekkür ederim.
    Kevser'im, sorunu bilenlere danıştım, yanıt geldiğinde haber vereceğim sana.
    İyi ki varsınız!

  14. Kevser'im, yurtdışından da oylama yapabiliyormuşsunuz. Bunun için http://2010.blogodulleri.com adresine girip kayıt yaptırman gerekiyor. Sms onay kodunu da girmen gereken bir dizi aşamadan sonra oy vereceğin kategorilere ulaşıyorsun.
    Sevgiler

  15. blog ödülleri sayfasından geldim buraya ve çok hoş buldum başarılar dileyerek oyumu size veriyorum
    ben de kültür sanat ve kişisel bloglar dalında adayım bloglarımı da beklerim:))

  16. rumma says:

    Heyecanlı bir bekleyiş cidden..:)

    Başarılar, sevgiler..

  17. Canım benim seni tanıdığıma çok memnun oldum. Nice etkinliklerde görüşmek üzere.

    Hemen oyumu vermeye gidiyorum;)

  18. cnmm baska nolardan da oy geldı sana …
    operımm

  19. Mesaj alınmıştır:) Başarılar dilerim…

  20. deafmute says:

    Okuyunca yazdıklarınızı kendi çocukluğum geçti gözümden sırasıyla🙂
    Ortak değerler var herkesin paylaştığı..
    Yarışmada başarılar dilerim.

  21. Damak Tadı says:

    Başarılar sana ve tüm katılımcı arkadaşlara Aylin'ciğim..

  22. Yıldız says:

    Başarılar dilerim…
    Tam destek benden de🙂
    Sevgiler…..

  23. zaten ilk günlerde görüp oylamıştım seni :)) başarılar

  24. reyhane says:

    Selam, anladım ben de :)Sanırım oy da verdim yanlış yapmadıysam, garanticiyimdir,printscreen le kopya da aldım:)Bol şans..Bir kişi aynı bloğa tekrar oy veriyor mu?Şansınız bol olsunnnn..Bloğu olmayanlar da oy verebilirse arkadaşlarıma söyleyebilirim..

  25. oyunuz geldi aylin hanım bok şans size

  26. annemineli says:

    Blog yarışmasında başarılar diliyorum.Sevgilerrrrr……

  27. Anonymous says:

    merhabalar canım:) sayfanı ziyaret etmek yeni kısmet oldu tarifler cok güzell ellerine saglık.Carte D'or buluşmasında tanıştıgımıza cok memnun oldum. sizide beklerim sayfama. sevgilerimleee:)) http://www.bademcicegi.com

  28. merhaba
    bloğunun ismi çok sempatik🙂

  29. Blog yokken, bir şeyler yazar köşeye koyardım. Sonra arada onları okur iç geçirirdim. Üzüyorsa silerdim. Mutlu ediyorsa sık sık okumaya çalışırdım.
    Blogtan sonra dünyam değişti. Yazılarım aracılığıyla duyduğum sesler müzik oldu, gönderilen iyi dilekler, melek olup kanatlandı moral verdi.
    İyi ki varsınız, seviyorum sizi

Leave a Reply

