Bu Künefe Fındık Kabuğu Ateşinde Pişşti

Künefeyi her türlü yerim, gözümün önünde fındık kabuğu ateşinde pişip şerbeti dökülüp bir de üzerine kaymağı konduğundaysa hiç affetmem. Siz de affetmeyin, İdealtepe’deki Pişşti Mangalbaşı ‘na gidip afiyetle yiyin.

Yakında yogaya başlayacağım. Yoga yapanların canları et çekmez derler, hatta gün geçtikçe vejeteryan olmayı seçerler. Nooolur bana bu olmasın! Zaman zaman tıka basa et yemeyi çok seviyorum.  Et aşerdiğimde, Caddebostan sahil yolu üzerindeki Tavacı Recep Usta’ya giderdik, maalesef kapandı. Etiler’dekine de kim gidecek? Denizleri aşacağımıza sahilden, kenardan kenardan gidip İdealtepe’ye varıyoruz. Carrefour hizasındaki Pişşti Mangalbaşı’na kendimizi zor atıyoruz.

Önce upuzun et reyonundan, ardından mezeler bölümünden seçim yapıp masamıza geçiyoruz. Her masanın ayrı mangalı var, onun üzerinde de kocaman bakır bacalar. Sonra değmeyin keyfimize. Söğüş sebzeler, içi kaşarlı mantarlar, köfteler, etler… Damak tadımıza uygun kıvamda mangalda evire çevire pişirip midelerimize indiriyoruz.

Fındık kabuğu ateşinde pişen künefeyi gördüğüm an, mide fesatı geçirdiğimi unuttuğum andı.Diğer taraf da nar gibi kızarsın da yiyeyim artık!

Sabırsızlıkla beklediğim künefem, bakır ibrikten akan şerbeti içti. Kaymağıyla adeta geline dönen künefemin yemeyip de yanında yattığımı düşünmüyorsunuz değil mi?

Gidin gidin, yolunuzu düşürün ve Pişşti’ye gidin. Cuma, cumartesi ve pazar geceleri canlı fasıl da var.

This entry was posted in Çok Gezen Mi Bilir, Künefe; Pişşti. Bookmark the permalink.

15 Responses to Bu Künefe Fındık Kabuğu Ateşinde Pişşti

  1. ayyyy gece gece yapma. ben de bayılırım, önceki postta et sevmem dedim ama mangalda olursa ben de affetmem. kebap delisiyim ben de. künefe de harika. kayınvalidem çok yakın oraya, bir akşam oğluşu bırakıp kaçmalı ve tıka basa yemeli. sevgiler

  2. İnci Yemek says:

    Sefanız olsun aylin hanım:))iyi ki adresi verdiniz, bir de biz sefalar getirelim değilmi:)))mutlu pazarlar..

  3. Aylin bu saatte canımı çektirdin ya helal olsun sana .Mekan tanıtımı içinde teşekkür ederim. Hep görür merak ederdim o restaurantı. Gidilecekler arasına eklendi.
    Öptüm canım.

  4. derya says:

    Aylincim bir tanem künefeye bayılırım hatta ölü
    rüm:))Ben Bursa'dan her zaman gidip yiyemem sen
    benim içinde ye olurmu:))Afiyet bal olsun koca
    man öpüyorum…

  5. Harika görünüyor en yakın zamanda mutlaka gideceğiz.

  6. иαℓαи says:

    aylin rejim yapan birine bu revamı :)))

  7. Bu künefe de yenmezmi :)))Nefis görünüyor.Sevgiler

  8. Benhurum says:

    Oooooooh Afiyet şeker bal olsun tatlı komşucuğuma;) Pişşti'yi de aldım gidilecekler arasına;)

  9. ceydabural says:

    gördüğüm künefe manzarası karşısında bittim diyorum🙂

  10. Tuğba says:

    Afiyet olsun burayı duymuştum ama denemek nasip olmamaıştışimdi künefeyi görünce bayıldım.:)

  11. Zeynep says:

    cadısın sen cadıııı:))))yapılırmı bu şimdi:)))şişkoyum zayıflamam lazım diyorum cık cık cık…ulaşım sponsoruma söylemem lazım hatta bu postu okutayım sadece o teklif eder zaten:)))
    afiyetler olsun canımmm
    öpüyorummm

  12. Aman Tanrım! Bu künefe çok baştan çıkarıcı duruyor:) Afiyet olsun çok çok.
    Ayrıca dün sizinle de tanışmaktan dolayı çok memnun oldum. Sevgiler…

  13. pelince says:

    Aylincim ahh ahh biz de yazın bir kere gitmiştik,terasta sefa yapmıştık.. afiyetler olsun..
    yine gitmeli…

  14. Iste bu kunefe cok guzel gorunuyor.Esim kunefenin memleketi hataydan geldiginden,pek begenmez elinin degmedigi kunefeyi.Ama eminim bu sekilde pisen bir lezette soyleyecek soz bulamaz🙂

  15. sayende 1 kılo daha alıcam fıstık:)

Leave a Reply

