Merhabamız Baharı Sevindirdi

Tabii! Merhabamız baharı sevindirmiş olmalı ki o günden bu yana havalar bir güzel bir güzel, içimiz açıldı.

Geçen yılın 27 Aralık’ı, çiçeği burnunda blog sahibiyim. Yazarıyım diyemeyeceğim henüz doğru dürüst giriş yapmamışım. Özge Sipahioğlu’nun Mecidiyeköy Cevahir AVM’de düzenlediği buluşmaya katıldım ve
yepyeni bir dünyayla tanıştım. O günden bu yana ne çok şey değişti, hızla ilerledi.

İşte orada tohumları atılan buluşmalar el vererek devam ediyor. Tohumumuz fidan oldu bile, günün birinde yıllanmış bir çınar olacağız. Her biri başka bir blogger ekibi tarafından düzenlenen buluşmaların ikincisi Mayıs başında İstanbul Fındıklı’da Sağlıklı Mutfak’ın yazarı Hilal ve Benhurum’un yazarı Ayşen tarafından Sosyete Sofrası’nda düzenlendi. Balparmak ve Kotanyı markaları jestleriyle renk kattı.

Hilal’im ve Aysen’im, emeklerinize değdi, pek eğlendik, çok teşekkürler.
El verilen arkadaşlarım Burcu’m ve Zeynep’im size de kolay gelsin.

Muhtemelen Bahara Merhaba’dan söz eden son kişiyim. Bu yüzden size satır aralarını okutmaya çalışacağım🙂

Ne iyi oldu da Serpil Hanım’la tanıştık. Şarap misali yıllanmış, güzeller güzeli bir hanımefendi. Eminim her kadının hayatı yazılsa roman olur. Kimbilir neler gördü geçirdi Serpil Hanım da? Güleryüzünün sırrını sorduk: Mutlu olduğunda doya doya yaşamış. Üzüntülerin üstesinden ise sorunun kaynağını hemen bulup çözerek gelmiş. Mutluluklara çok zaman ayırmış, üzüntülere ketum davranmış. Bir de zamana ayak uydurmuş, blog yazarı olarak hobilerini paylaşıyor.

Betül Hanım’ın methini günler öncesinden duydum. Tam olmaya özendiğim gibi kadın gibi kadın. Türkan Sultan’ı (Şoray) kıskandıracak cinsten. Bir kadına yıllar bu kadar mı iyi davranır? Şimdi okuyacaklarınız, Beyaz Dizi Aşk Romanlarındaki anlatımlara benzeyecek, hazır olun! Esmer, endamlı bir kadın. Koyu saçları omuz hizasında. Makyaj yerinde, dudaklarda koyu bir ruj, eller aynı tonlarda ojeyle bütünleşmiş. Fazla bir gram bile kilo yok. Kendi romanını sindirmenin güveniyle omuzları dik, emin adımlarla ilerliyor. Yanıbaşında güzeller güzeli kızı ve şirince torunu var. Tarifim sadece güzel bir kadını işaret etmiyor. Alt başlıkları bulma zevkini size bırakıyorum.

Son olarak ne yapıyoruz? Bu hanımefendilere nazar değmesin diye hep beraber iyi dileklerde bulunup pozitif enerjimizi gönderiyoruz ve darısı başımıza diyoruz.

This entry was posted in Çok Gezen Mi Bilir, Bahara Merhaba Buluşması. Bookmark the permalink.

12 Responses to Merhabamız Baharı Sevindirdi

  1. Burcu says:

    umarım aynı keyfi bizimkinde de yaşarsınız :))

  2. Aylinim sabah sabah çok güldürdün beni. Bu yazdıklarını anneme okutacağım . Zevkten mest olacağına eminim. öptüm koccaman

  3. pelince says:

    Tüm detayları ve fotoğrafları gördüm.. Ne güzel bir gün olmuş.. Hepinize kocaman maşallah diyorum:)

    Sevgiler..

  4. derya says:

    Canımın içi yine harika birliktelik
    ler yaşanıyor inşallah tekrar bir araya geliriz kocaman kocaman sevgi
    ler öpüyorum…

  5. Mimosa Café says:

    harika bir gündü. en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere. sevgiler aylincim.

  6. Sevil says:

    canım benim seninle tekrar orada buluşmak ve sohbet edebilmek harikaydı
    ben bu buluşmaları çok seviyorum ama artık haftasonları yetmiyor bana acaba patrona desem benim izim günümü 3 e çıkarırmı :))

  7. Malesef gelemedim ama resimlerden gördüğüm kadarıyla harika geçmiş. Bu güzel gülen yüzler hiç solmasın. Bir dahaki sefere görüşmek dileğiyle…

  8. ceydabural says:

    hep bir arada olmak senin güler yüzünü görmek sohbet etmek çok güzeldi canım🙂

  9. NiLaY says:

    böylesi harika bir gün de senin güler yüzünle tanışmak da çok keyifliydi Aylincim🙂 sevgiler diyorum ve kocaman öpüyorum🙂

  10. aksungur46 says:

    sevgili aylin benim için yazdıklarınla ne kadar gururlandım, anlatamam.güzel yüreğiniz hep mutlulukla dolsun.hayat sana en güzel yüzünü göstersin.sizleri tanıdığım için çok şanslıyım.sevgiler

  11. Gerçekten çok güzel bir gündü. Umarım en kısa sürede herkesle tekrar görüşürüz. Sevgiler…

  12. Malesef bana kısmet olmadı gelmek. Araya hastalık girdi(:
    Umarım bir dahakine gelirim.
    Çok öptüm canım

Leave a Reply

