Ev Terliklerimi Neden Getirmedim Ki?

Bu aralar çok gezerek mi yoksa okuyarak mı bilmeye devam ediyorum karar veremedim, konuyu size havale ediyorum. Geçmiş günlerin birinde Sevil’imin davetlisi olarak Soft Bowl Sohbet Buluşması için Üsküdar’da Mia Caramella Cafe’de bir araya geldik. Başımızdan geçenleri anlatmadan önce flashback yapacağım yine🙂

Genç kızlığım küçük bir kasabada geçti. Okuldan arta kalan zamanlarda spor yapmayı, bisiklete binmeyi, kitap okumayı, arkadaşlarımla sohbet etmeyi severdim, bir de örgü örerdim; kazaklar, şallar… Annemse gezmelere gider ve beni bir türlü yanında götüremezdi. Oysa ki Ayşegül annesinin dibinden ayrılmıyordu, ben neden gitmiyordum? Ev ayakkabılarımı giyip ev sahibine yardım edecek, ortalıkta salınacak, subay annelerine görünecek, müstakbel eş adayı olduğumu belli edecektim :)

Olmadı, annemin “keçi” kızı gezmelere gitmedi, sadece eve gelen konuklarına birbirinden güzel tuzlular tatlılar pişirdi, ikramda kusur etmedi. E hal böyle olunca subay eş de bulamadı. Yine annesinin büyük desteğiyle okudu, büyük şehir İstanbul’a geldi ve oraya demir attı.

Soft Bowl Sohbet Buluşması için Mia Caramella Cafe’ye adımımı atarken bunları hatırladım birden. Neredeyse ev terliklerimi neden getirmedim diye hayıflandım. Sohbetin ve Soft Bowl Silikon Kalıpları’yla hazırlanan ikramların tadına doyamadım. Büyük şehrin koşuşturmacası içinde bu mola ilaç gibi geldi. Mis Kokulu Lezzetler Mine’m ile tanışmak da ayrı bir keyifti. İzmir’den, Yıldız’dan, İstanbul’dan, hayattan konuşma fırsatı bulduk.

Soft Bowl Mutfak Gereçleri Yetkilileri Selami Gökdere’ye, Pelin Başsoy’a ve çevremizde pervane olan Sevil’ime misafirperverlikleri ve hediyeleri için teşekkür ederim.

Mia Caramella Cafe sahiplerinden Hayal Demirkol, birbirinden güzel görüntüler yakalamış. İzniyle burada bir kaçına yer verdim.

This entry was posted in Çok Gezen Mi Bilir, Silikon Kalıp, Soft Bowl. Bookmark the permalink.

19 Responses to Ev Terliklerimi Neden Getirmedim Ki?

  1. mine says:

    hava elverişliyse gezmeli, okuma nasılsa oluveriyor her yerde her zaman : )
    bol gezmeli,renkli ve okumalı günler
    sevgiler

  2. Bana gelirken terliklerini unutma:)Ne güzel yazmışsın Aylin'im. Süper bir gün olmuş belli. öptüm seni

  3. Ben de ne zaman keyif aldığım bir ortamda olsam mutlaka çocukluk günlerime geri döner anılarımı hatırlarım.
    Gününüzün güzel geçtiği resimlerden belli canım.
    Çok öptüm
    sevgiler

  4. tatesal says:

    Nasıl samimi ve güzel bir yazı olmuş canım…Sevil harika bir insan sevgi dolu bir dost….Mineyle tanışmayı bende çok isterdim…
    Sevgiler…

  5. Damak Tadı says:

    Çok güzel bir gün olduğu fotoğraflardan nasıl da belli oluyor..Öpüyorum Aylin'ciğim..Sevgiler..

  6. Yıldız says:

    Aylincim İstanbul etkinlikler şehri oldu ne güzel bu etkinlikler biraraya gelip sanal alemdeki arkadaşları tanıma fırsatı oluyor hemde yeni ürünler tanınıyor hem güzel bir gün geçiriliyor ….Hepiniz adına böyle gün geçirmenize sevindim anlatımın çok akıcı ve hayal yolculuğuna götürüyor şimdi böyle gezmeler kalmadı yada ben yakalayamıyorum hayatı saçlarından o zamanlar her şeye rağmen çok mutluyduk her şeyin özel bir değeri vardı şimdi bir koşuşturma içindeyizki sorma günler akıp geçiyor ve biz evterliklerimizin bile nerde olduğunun farkında değiliz……..

  7. gülay says:

    ben de bol gezmenden yanayım:) güzel bir gün olmuş ama en çok hikayene bayıldım:)

    sevgilerimle…

  8. Aylincim çok teşekkür ederim .Yazılarını nasıl keyifle ilk yayınladığın saatte okuyorsam seni tanımakta benim için keyifti. O ağırbaşlı yazıların sahibinin cıvıl cıvıl bir Aylin olduğunu görmekte müthiş farklı bir deneyimdi.Seni tanıdığıma çok mutlu oldum. O etkinlikte olupta bir çok kişi ile tanışmakta benim için keyifti.İzmirden sevgiler..

  9. Yazdıkların da yaptıkların kadar harika olduğu için teşekkür ederim sana (:

  10. Benhurum says:

    Anneciğinin seni neden o ev gezmelerine götürmediğini çok iyi anladım ben. Senin bir subay eşi olarak “şen dul” hayat geçirecek olmana gönlü razı olmamış kadıncağızın:))) ayrıca ona minnettarım iyiki de böyle yapmış yoksa ben ne yapardım canım komşumsuz:D
    Güzel vakit geçirmiş olmana çok sevindim canım, hediyelerini de iyi günlerde ve leziz tariflerde kullanmanı dilerim tatlımmmmmmm…

  11. Sevil says:

    aylinim okumaktan zevk aldığım bir yazı ile yeniden karşımızdasın harikasın ..
    canım benim kızın alerjisi olduğundan bana gelirkende ev terliğini getir hatta gel gün yapalım ev terliği olmayanı aramıza almayalım :))
    canım sen çok yaşa emi son günlerde beni güldüren tek sensin
    canım o gün benim içinde harika bir gündü .
    En kısa zamanda ev terliğini al gel bana olur mu bak bekliyorum🙂

  12. senı de yazdıklarını da enerjını de sevıoorum guzel hatuunnn…
    sevilın gunlerınden bırıne ıns ben de katılacağımmm

  13. İnci Yemek says:

    Aylinim muhteşemsin,başka nasıl anlatılırdı ki biber dolması
    manidar:))bir de üstüne sevilimin daveti:))okumaktan çok keyif alıyorum. yarın ne yazacak acaba diye heycanla beklerken, benim gözümde dizi filmlere benzedi sayfan canım:))
    Bilgilerini nasıl temin ediyorsan kıvamını hiç bozma bence süper gidiyorsun:)
    Ayrıca terliklerini de iyi ki o zaman getirmemişsin canım
    başka türlü, hayat seni aklının ve gönlünün istediği yere getiremezdi:))
    çok öpüyorum..
    getirdiği yere

  14. Mine'm, bakış açın tam bana göre. Hem gezeyim hem okuyayım değil mi?
    Hilal'im, hangi terliklerimi getireyim ponponlusunu mu, aslan görünümlüsünü mü🙂 Aman ha burcumdan dolayı aslan, yoksa elhamdülillah Fenerbahçeliyim.
    Tülin'im, sen bir yan da Mine bir yan da Türkiye haritasına şöyle bir bakınca. Ortada bir yerde buluştursak sizi, mesela Ankara.
    Tijen'in, aynen dediğin durum söz konusu. Çooook mutlu bir çocukluk geçirmişim. Bu nedenle anne ve babama fırsat buldukça teşekkür ederim.
    Gül'üm, sağolasın. En yakın zamanda birlikte zaman geçiririz umarım.
    Yıldız'ım, dün İzmir'in kulaklarını çınlattık bir vesileyle. Aslında İstanbul'da yaşayan bizlere göre siz daha şanslısınız. Ancak yine de nerede o eski günler?
    Gülay'ım,gezeyim di mi? Var işte böyle hikayelerim. Sandıktan çıkarıp çıkarıp anlatıyorum size.
    Mine'm, ya kendimi anlatabildiğime nasıl sevindim. İşte böyle cıvıl cıvıl bir şeyim. Dışım böyle de, içim biraz ağır abla kimi zaman, ondan yazılar böyle çıkıyor.
    Tugba'm, esas ben sana teşekkür ederim. Pozitif enerjini bana yansıttığın için.
    Ayşen'im, dere akar akar yolunu bulur yine. İlla ki seninle komuş olacaktım bence.
    Sevil'im, Olur evcilik oynayalım ev terliklerimizi kolumuzun altına alıp. Sen yeter ki hep gül, mutlu ol.
    Ozge'm, sensin güzel hatun. İyi ki varsın beh!
    İnci'm, demek arkası yarın oldum. Birazdan geliyor yenisi. Hııım bakalım beğenecek misin? Hikaye anlatıcılığım çocukluktan kalma. İşte 7'sinde neyse 70'inde de o durumu benimki. Beğenin motive ediyor, sağolasın.

  15. ayy nasıl keyifle okudum, hep böyle anlat sen:)) bu arada senin iş arkadaşın benim de komşum olan Gözde geçen akşam kapımızı çalmış sanırım, ama ben o gece dışardaydım. Tanışma fırsatını kaçırdım yani, sen elçi ol da haber ver komşuma bekliyorum kahveye, terliklerini de alsın gelsin:)) sevgiler

  16. Yasemin'in, anlatırım ben çenem düşüktür merakta kalma. Gzöde'ye haber verdim, terliksiz gelmeyecek🙂

  17. Çok güzel şeyler hazırlamışsınız. Yaprak sarması gel beni ye diyor resmen:)

  18. İnci Yemek says:

    Aylinciğim regaip kandiliniz mübarek olsun hayırlar ve bereket getirsin inşallah canım.çok öpüyorum..

  19. zeynep says:

    canım sen de bizi öyle güzel ağırlıyor öyle güzel misafir ediyorsun ki..sevil de sağolsun en az senin kadar güleryüzlü=)

Leave a Reply

