Portakalı Soydum Başucuma Koydum, Duma Duma Dum!

Zamanın birinde Joe Potter adlı bir blogger varmııış. Kızsal Mevzular’da “Tatlı Bloggerlar”ını açıklamıııış, içlerinde Kuzinede Kızaran Ekmek de varmış. Ancak Kuzinede Kızaran Ekmek bütün Mayıs ve Haziran aylarında Çok Gezen Mi Bilir diye araştırma yaparken Joe Potter’ı ihmal etmiş. Masalın sonundaki çok pişmanmış, 3 elma da başına düşmüş. Oysa ki bu ödüle çok ama çok sevinmiş, mutluluğu bir kaç kat artmış. Joe Potter’a söz vermiş; ruha da hitap eden tarifler vermeye, enerjisini artırmaya devam edecek. Elmalarla da çeşit çeşit turtalar ve kurabiyeler yapacak.

Kuzinede Kızaran Ekmek bir de Beyaz Kelebek’e yakalanmııııış. Elmalı kurabiyelerini yerken kelime çağrışım mimine katılmış. Beyaz Kelebekler’e çok teşekkür etmiş.
Felsefem: İyi insan olmak

Hayat: Anı yaşamak
Çocukluk: Değirmendere
Güneş : Aslan burcu
Gözler : Işıldayan gözlere sahip insanlar neden az?
Yıldızlar: Astronomi, Maya Uygarlığı
Güzellik : Kediler
Sevgi : Yumuşacık bir duygu
Aşk : Karmaşık bir durum
Müzik : New age tarzı
Dost : İyi yürekli bir kaç kişi
Para : Gerekmese ne iyi olurdu
Zaman : Göz açıp kapayıncaya kadar geçtiği gibi bazen de bitmek bilmiyor
Erkekler : Kadınlar
Savaş : Her tarafta var
Ağlamak : Deşarj olma eylemi
Deniz : İstanbul
Ayna : Pamuk Prenses
Hayal : Bir dileğimin gerçekleşmesi için önce hayal kurarım

Oooooo! Portakalı soydum baş ucuma koydum, ben bir yalan uydurdum. Duma duma dum:
Bursa’dan Annemin Eli ve Deryayla,
İzmir’den Mandalin Çıkmazı ve Mis Kokulu Lezzetler,
Antalya’dan Hobi Box.
Sobe🙂

This entry was posted in Küçük Kız Çocuğu, Mim, Tatlı Blogger. Bookmark the permalink.

8 Responses to Portakalı Soydum Başucuma Koydum, Duma Duma Dum!

  1. Tatlım beniiimmm😉

  2. Joey Potter says:

    Bende Aylin hanım beni unuttu hala pek de kale almadı diye düşünmüştüm😦 Sevinmenize sevindim ne diyeyim :=)

  3. boşsayfa says:

    Sizi ajanda dergisindeki yazıyla keşvettim.sürekli takipçiniz olacağım tarifler güzel görünüyor.

  4. Sevgili Devince'm,
    Teşekkür ederim beğeniniz için, ailemize hoşgeldiniz.
    Sevil'im,
    Seviyorum seni.
    Joey Potter'ım,
    Sen unutulacak insan mısın? Böyle düşünmene sebep oldum özür dilerim. Sen sağol, varol emi.
    Hilal'im,
    Sensin tatlım benim🙂

  5. Yıldız says:

    Amanin
    sobelenmişimmmm
    teşekkürler canım……
    Bu arada hobibox Antalya da değil şeker benim burnumun dibinde :))
    öptüm seni.
    BYyyyyyyyy

  6. Deniz, İstanbul ve para gerekmese ne iyi olurdu yu çok beğendim🙂

    bir de, yoksa sende mi aslan burcusun?

    öptüm

  7. Yasemin'in, evet ben de Aslan burcuyum ya🙂
    Yıldız'ım, bak ne sevnçli haber verdin bana. Hepinizi görmek için İzmir'e gelmem yetecek yani.

Leave a Reply

