Tuz Biber Ektik

Sanal alem dergilerinde Tuz Biber’in 1. yaşı şerefine kahvaltıda buluştuk, geleneğe başkaldırdık, haşlanmış yumurtamıza tuz biber ektik.

Tuz Biber Ekibi, bizleri Koşuyolu’ndaki Ceviz Ağacı Pastanesi’nde bir araya getirdi. Eski dostlar, blogger yeni arkadaşlar hoşbeş edip keyifli saatler geçirdik.

Ferah A. Tırıç editörlüğündeki dergi, her ay http://www.tuzbiberdergisi.com/ adresinde yayımlanıyor. Geniş bir kadronun emeğiyle hazırlanan derginin tasarımını Bekir Gürgen yapıyor. Tahmin edebileceğimiz gibi bol bol tarif bulunuyor. Bunların yanı sıra röportajlar, gezi yazıları, sağlıklı ve dengeli beslenmeye ilişkin faydalı bilgiler içeriyor.
Yasemin A. Babalık röportajların altına imza atıyor. Sevil Şahin, Bir Demlik Sohbet; Pelin Süme Sak, Pelince; Gülfem Alptekin, Hafif; Serap Kılınç, Bir Dilim Bir Tutam tarifler veriyor. Figen Karavaş ise her ay bir lezzeti ele alıp adım adım yapılışını anlatıyor. Eh bu kadar tarif var elbette de bir uzmanın yol göstermesi gerekiyor değil mi? Onu da düşünmüşler, Diyetisyen Serap Orak Tufan, sağlıklı ve dengeli beslenme üzerine her ay ayrı bir konuyu işliyor. Zehra Gürgen’den tuz biber öyküleri,  Begüm Mol ile Hayat Bir Kere, Neslihan Gencay’dan Gökkuşağı bölümlerini okuyarak zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.  

Başarılarının devamını diliyor, Ağustos sayısını merakla bekliyorum.

This entry was posted in Çok Okuyan mı Bilir, Sanal Yemek Dergisi, Tuz Biber Dergisi. Bookmark the permalink.

13 Responses to Tuz Biber Ektik

  1. Keyfiniz daim olsun Aylinciğim fotoları gördüm süpersiniz sevgiler…

  2. Çok keyifli,eğlenceli ve bol sohbetli bir pazar sabahıyıd. tadı damağımda kaldı… Yine yapalım, yine yapalım…
    Tuz- Biber derigsini başarlı kılan en önemli şey ekibin çok başarılı olması. Emeği geçen her bir arkadaşın sitelerini tek tek incelediğimizde bu başarının nasıl gerçekleştiğini çok iyi anlayabiliyorum. Ekip ve seçimler çok başarılı. Doalyısıyla bu dergi kaçmaz…
    Çok öpüyorum seni
    sevgiler

  3. Limonlu Kek says:

    Ah şekerim, yine en genç, en zarif ve en zayıf olarak ortalığı kırıp geçirmişim🙂 Keşke aynı masada tuz-biber ekeleyip bol konuşabilseydik, yine de çok güzel bir gündü, tekrarlayalım. Öpüyorum seni çok çok çok…..

  4. çok güzel bir gündü iyiki gitmişim…tanıştığımıza çok sevindim Aylincim çok keyifli birisin:)

  5. harika bir sabahtı:)Çok öpüyorum seni:)

  6. mndlna says:

    Lütfen bir dahakine Ankara'dakileri de unutmayın olur mu😀

  7. Gerçekten çok güzel bir kahvaltıydı. Herşeyden önce herkesi görmek güzeldi. Yeni saçlarını tekrar çok beğendiğimi belirterek seni çok öpüyorum:)

  8. Damak Tadı says:

    Çok güzel bir etkinlikti Aylin'ciğim,iyi ki gelmişsin canım..Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

  9. pelince says:

    Ahh ahh katılamadım ,güzel bir gün olmuş,fotoğraflar çok hoş …

  10. Sevil says:

    Her ne kadar yanınızda olamasamda kalbim ile yanınızdaydım
    inş. bir sonraki senelerde daha güzel daha güzel bir organizasyon ile 2, yaşımız kutlayacağız
    tüm gelen dostlara tekrar sevgiler

  11. Syhn says:

    siz yemekçiler bu buluşmaları biliyor;)
    ne çokda tanıdık isim katılmış
    ohh ne güzel geçmiştir..

  12. Canım Aylincim ne kadar güzel yazmışsın, senin de bizlere verdiğin destek unutulmaz bu arada. teşekkürler

  13. Benhurum says:

    Aylinim hepbirlikte nezih ve leziz bir sabahı paylaşmak gerçekten çok hoştu;)

Leave a Reply

