Dondurma Diyarı

Oldum olası fabrika gezmeye bayılırım, ancak çocukken fırsatım olmamıştı. Donanma bölgesinde büyüyen çocuklar; denizaltı, askeri gemi ve müze gibi yerler gezerdik biz. Yeri gelmişken tavsiye ederim askeri müzeleri gezmenizi. Özellikle heykeller öylesine başarıyla yapılmıştır ki, Leventler birden bire canlanıp omuzunuza ellerini koyup halini hatrınızı soracak sanırsınız.

Neyse lafı uzatmayayım, çocukluğumda fabrika gezmemiş olmanın acısını uzun yıllardır çıkarıyorum. Algida’nın Çorlu’daki fabrikasına her yıl en az bir kez gidiyorum ve geziyorum. Bu yıl da Dondurmalı Blog gezisi nedeniyle yemek blogger’ı olarak gezmek kısmet oldu.

Onu, daha giriş kapısında Hansel ve Gratel masalındaki, hani şu pasta ve şekerden olan eve benzetirim. Miiiissss gibi de bir koku kaplar etrafı.

Envai çeşit strerilizasyondan sonra içeri girdiğimde malzemelerden biri olup kazanlardan birine giriveririm. Ben önde çikolata arkamda borular içinde dondurmayla buluşmak üzere adeta koşarız. Carte d’Or kutularında rengarenk dondurmalar üzerine kuruluveririz. Üzerimize fındık, fıstık yağdığından şemsiye açmaya hiç gerek yok. Hop kapak kapanır. Çuuuuuf çuuuuuffff yola çıktık, paketlenmeye hazırız. Soğuk hava sistemli araçlarda ilk günkü tazeliğimizi koruyarak yol alırız.

İşte yine gülen bir yüz kapağımı açıyor. Ne kadar da mutluyum, çünkü şimdiii Carte d’Or Selection Şeftali Şenliği yiyorum.

This entry was posted in Algida Fabrikası, Çok Gezen Mi Bilir, Carte d'Or, Dondurma, Dondurmalı Blog. Bookmark the permalink.

14 Responses to Dondurma Diyarı

  1. Aylinciğim bu geziyi çok okudum ve kulaklarını çınlattım . …..Çok öpüyorum…

  2. Harika bir hafta sonuydu. ye ye bitiremedik;)

  3. Ayyy evet şeftali!!! HEnüz tadamadım, sabırsızlanıyorum

  4. .:Hobibox:. says:

    Çok güzel bir hafta sonu olmuş, ne mutlu sizlere, sevgiler…

  5. ben orda çalışmak istiyorum ya🙂

  6. Zeynep says:

    aylinciğim gerçekten çok keyifli bir gezi oldu,eve mutlu mutlu döndüm:)))
    öpüyorum canım

  7. Ben olsydım maraş dondurmasının ektiği yre ağzımı dayardım hahahhaaa:)) ne güzel bir geziymiş bu yahu:)

  8. Canım gerçekten de çok güzel bir haftasonuydu.
    Çoook teşekkür ederiz tatlım…

  9. nesrin says:

    Degisik bir gün. Ne iyi yapmissiniz. Sevgiler…

  10. Syhn says:

    ne güzel anlatmışsın
    gelemeyenler çatlasın dercesine😀

  11. Kaçırdığıma üzüldüğüm bir etkinliktir. İnşallah bir dahakine:) Çok güzel bir gün geçmiş:) Çok öptüm canım…

  12. ceydabural says:

    çatladım patladım🙂 kaçırdım geleedim daha ne diyim
    gördüğüm yeni imaj saçlar şahane olmuş🙂 ama öpüyorum

  13. annemineli says:

    Çok güzel bir etkinlik olmuş,bizlerle paylaştığın için gönül dolusu teşekkürlerr..Sevgi ve saygılarrr….

  14. Benhurum says:

    Hayatımın unutulmaz özel günlerinden biri olacak kalacak hafızamda, nazik davetin için ve bu güne eşlik etmeme vesile olduğun için sonsuz teşekkür ederim bir tanecim;) en içten sevgilerimle…

Leave a Reply

