Yatmadan Önce Kırmızıyı İçecek!

Yukarıda annemin sabah, öğle, akşam ve yatmadan önce aldığı ilaç öğünlerini görüyorsunuz. Yaşlandıkça yediklerimizin sayısını geçiyor sanki bu ilaçlar değil mi? Yaşlılarımız bir torba ilaçla dolaşmaya başlıyor.

Bu fotoğrafı paylaşmadaki amacım, hayatımızı kısa bir süre de olsa gözden geçirmemizi istemem. Yediklerimize dikkat ediyor muyuz? Her şeyin fazlası zarar. Yeterince hareket ediyor muyuz? Günlük yarım saatlik yürüyüşler de fayda sağlar, illa spor salonuna gitmemiz gerekmiyor. Peki içinde bulunduğumuz anın tadını varıyor muyuz? Ya seni seviyorum cümlesini en son ne zaman kurduk?

This entry was posted in Küçük Kız Çocuğu. Bookmark the permalink.

22 Responses to Yatmadan Önce Kırmızıyı İçecek!

  1. Aylincim kesinlikle etkileyici, hepimizin ara sıra bunu düşünmemiz gerek

  2. sahika says:

    benim annem de çok yaşlı olmamasına rağmen böyle bir sürü hapı oldu.. Allah annelerimize şifa versin, biz de daha dikkatli olalım..

    teşekkürler hatırlattığınız için Aylin hanım..

  3. Son Kraliçe says:

    ohaaaa yani ..
    sabahlari cok hap aliyormus ..
    ben herhalde okadar hapi birden alamam😦

  4. Söyledikleriniz çok doğru ama bizim dışımızda kalan etkenler öyle çok ki. Yediklerimiz, içtiklerimiz, hava kirliliği ve stres örneğin. Geçen gün Öykü yazmış bloğunda. Tavuk yiyoruz sanarak yediğimiz hormonlu yamyam civcivleri anlatmış. Çok kötü oldum. Neyse, moral bozucu olmayayım ama sağlığımızla oynuyorlar.

  5. Aylinciğmi iş karmaşasında hayat hay huy ile geçiyor aslında farkında değiliz dün arkadaşlarla konuşurken kızımın bu yıl beşinci sınıfa gittiğini söyleyince herkesin ortak tepkisi biz onun bebekliğini biliyoruz oldu demekki 10 yıl geçmiş biz yaşlanmışız pardon olgunlaşmışız aslında:))
    Bu anı doya doya yaşamak gerekiyor aslında çünkü dün geçti yarınıda bilmiyoruz…

  6. Tuğba says:

    Haklısın canım bend ene zaman yaşlı bir sevdiğimle vakit geçirsem böyle düşünüyorum.Hayat bize iyi davranmıyor ama biz kendimize ii davrana biliriz sanırım.

  7. Kesinlikle çok güzel yazmışsın. Bakıyorum da gerçekten öyle. Annemle babam bir sürü ilaç ile dolaşıyor ve hepsi de saatli. Hatta bazen eşimle benim bile çantamızda bir sürü ilaç olabiliyor. Vücuduna zamanında bakmazsan sonra da o sana bakmazmış. O yüzden dediğin dikkat etmek lazım.🙂

  8. annemineli says:

    Canım biz büyükleri kaybettik,ilaç alma sırası artık bizde,Sağlık yaşamı sevmekle birlikte iyi gidiyor.Ben seni ve buluşmalarınızı seviyorum..Keşke o tarihte İst.olsaydım.Sizleri Bursa'ya davet edeyim gelin..Çok seviniriz. Çelebi 74 ayarlarrr…Kucak dolusu bütün arkadaşlarımı öpüyorum,hepsine tek tek selam ve sevgilerimi iletirseniz sevinirim..Sevgim ve sevginle kal……

  9. Güzel paylaşım. Seni seviyorum cümlesini son 10 gündür çok kullandım sanırım en çok da sana söyledim. ama kendimi seviyorum cümlesini en son ne zaman kullandığımı hatırlamıyorum bile :S

  10. çok haklısın canım bazen sevgimi dile getirmeyi bile atlıyoruz. durup bir düşünmekte fayda var

  11. mine says:

    annem çok dikkat eder kendisine hala da öyle ama yaşanan hastalıklardan ve yukarıdaki benzeri alınan listeden sonra çok da umursamıyor galiba

  12. Chido's says:

    Yazını okuyunca anneannem gldi aklıma garibim bir de hergün onu aldım mı şunu içtim mi diye sorup duruyor.Hayat çok kısa ama çok güzel bir kez daha anımsattığın için teşekkürler.
    Bu arada Tahinli Kurabiyeni dün gece yaptım harika oldu kızımın doğumgünü için yapmayı planlıyorum çok çok merci🙂

  13. İnci Yemek says:

    Aylincim öncelikle seni başarılarından dolayı kutluyorum ve seni seviyorum:)
    Hayatı ve zamanı yakalama koşturmasında hiç aklıza gelmez bu kadar ilaç kullanımı.Bundan seneler önce aslında çok da değil 7-8 sene önce dostlarla neşemizin zirve yaptığı zaman:)) ellerimizde birer poşet makyaj malzemesini bir birimize tanıttığımız günlerde ileride bu poşetlerin içinde ilaçlar olacak diye çok gülmüştük
    sıra o günlerede geldi çattı maalesef.Bazı hastalıklarda dikkat de etseniz yapacak bir şey yok aslında:)çok öpüyorum canım.
    Anneciğede çok geçmişler olsun..

  14. birsence says:

    ne kadar haklısın tatlım zamanın fakındayız sadece geleceğe pek az bir yatırım yapıyoruz ne yazıkki..kendimize sağlığımıza çok dikkat etmeliyiz diyoruz sadece eme etmiyoruz malesef…bir kere daha hatırlattığın için teşekkürler tatlım…
    bu arada 3.lüğünü kutlarım ttalım…ellerine sağlık..

  15. Kendimce says:

    yediklerimize dikkat ediyormuyuz sorusuna net bir cevabım yok.Belki diğerlerine de ama seni seviyorum cümlesini her zaman her an gerçekten kullanıyorum

  16. İçim burkuldu….
    Gözlerim doldu…
    Bir tuaf oldum sanki…
    İlaçlara bakınca geleceğimi gördüm sanki…
    Çok güzel yazmışsın canım…

  17. pelince says:

    Çok doğru ,hayat kısa…

  18. Benhurum says:

    Komşum kardeşim öncelikle Anneciğine acil şifalar diliyorum. Ayrıca sana fazlasıyla katılıyorum hepimiz bu tabloya sık sık bakmalı ve bu anlamda da gerekli önlemleri almalıyız. Güzel paylaşımın için teşekkürler…

  19. Anneannemin son halini hatırladım ve annemin şimdi yavaş yavaş ilaçlarının artmasını. Umarım herkesin sağlıklı ve güzel bir ömrü olur.
    Herkesin yazdığı gibi yediklerimize sürekli dikkat etmiyoruz ama “seni seviyorum”u her zaman yapabiliriz. Hatırlattığınız için teşekkürler şimdi herkesi sıradan arayıp onları ne kadar sevdiğimi söyleyeceğim🙂
    Sevgiler
    Sıla

  20. Yıldız says:

    Aylincim
    çok hakılısın sağlıgımıza yeterince dikkat edemiyor olabiliriz etmek istesekte ye yediğimizden emin olamıyoruz
    Allah aemanet gibi bi şeyiz ama
    o son cümleyi sık sık kullanırım :)) belki o beni kurtarır :))
    seni seviyorum Aylin :))

  21. Filiz says:

    ah ne kadar doğru ve yerinde sözler bunlar…bazı şeylerin kıymeti ancak onları kaybettikten sonra anlaşılıyor ne yazık ki ve sağlık ta bunlardan biri..

    bu arad blogcu buluşmasında seni tanımak çok güzeldi,blogunun ismine bayıldım:)sıcacık:)

  22. hadş artık yaz su kore anılarını merakla eklıooruz cnm bnm

Leave a Reply

