Kore’deki Büyük Türk Fatih

Geçtiğimiz günlerde facebook sayfamdan yaptığım duyuruda Kore’deki büyük Türk Fatih’in hikayesini en kısa sürede aktaracağımı söylemiştim.Umarım arayı uzatmamışımdır. Kişinin kendini yetiştirip geliştirebileceğine ispatlayan özel bir örnek olduğu için Fatih’i sizlerle de tanıştırmak isterim. Hikayesini dinlemeye hazır mısınız?

Onunla LG Life Tastes Good Championship 2010 finali için Kore’ye gittiğimizde tanıştık. İlk izlenimim ne kadar da beyfendi göründüğü ve mavi gözlü olduğuydu. Son gün portakal rengi şortu ile karşımıza çıktığında izlenimim gelişti, bundan böyle içindeki çocuğu yaşatmayı bilen beyfendi olduğunu düşünüyorum ve mavi gözlü olduğunu biliyorum.

Yarışma boyunca tercümanlık yapacaktı, o ne yaptı sanırsınız, ekibimizin bir parçası oldu. Desteği, heyecanı, enerjisi, neşesi, sorumluluk duygusu için kendisine tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Fatih aslen İstanbullu. Uzakdoğu dilleri üzerine eğitim aldıktan sonra öğrendiklerini yerinde tecrübe etmek üzere Uzakdoğu’ya geliyor, 8 yıldır o civarlarda. MBA yapıyor. Pek çok ülkede kalıp dillerini öğrendikten sonra Kore’ye yerleşiyor. O bir yazar, felsefik romanı yakında yayınlanacak. Umarım Türkçesi de yayınlanır da okuma fırsatı yakalarım. Tercümanlık ve çeviri yapıyor. Halen Kore’deki televizyon kanallarından biri için iş dünyası içerikli program hazırlıyor. Ara sıra da bir marka için mankenlik yapıyor. Bunları ne için yapıyor, çoook sevdiği eşiyle 15 metrekarelik evlerinde mutlu mesut bir hayat yaşamak için.

Koreli eşi Hyewon ile 8 aydır evli.Onlarınki yıldırım aşkı ve evliliği. Fatih, bir gün havalimanında yürüyen merdivenden çıkarken diğer taraftan aşağı inen Hyewon’ı görür ve hayatının kadını olduğunu hisseder.  Hemen yönünü değiştirir, bu köklü bir değişiklik olacaktır, çünkü 5 saat sonra evlidirler. Düşünüyorum, Fatih gibi risk almalı, duygularının peşinden gitmeli insan, delice sevmeli!

Sezen Aksu’nun söylediği gibi, şarkı söylemek lazımdı, Kore sokaklarında Türk Sanat Müziği icra ettik avaz avaz. Gönlümüz sarhoş oldu yıldızların altında, ormancıyı bekledik ada sahillerinde. Şarkıları ardı ardına söylüyorduk ancak Fatih memleket hasretiyle, biz Fatih ve Hyewon sevgisine birbirimizi bırakamıyorduk. Hala Fatih’in dilinin ucuna gelen şarkıyı hatırlayamadık. Sahi neydi?

Seni çook özlüyoruz Fatih. Çançiççon gelinimizi de alıp ne zaman geleceksin Türkiye’ye? Hadi elinizi çabuk tutun!

This entry was posted in Çok Gezen Mi Bilir, Fatih Kim, Kore, Korede Türkler, LG Life Tastes Good 2010. Bookmark the permalink.

14 Responses to Kore’deki Büyük Türk Fatih

  1. pelince says:

    Aylincim harika eğlenmişsiniz,çok güzel bir gezi ve deneyim olmuş.. Tekrar çok tebrik ediyorum…

    Öpüyorum..

  2. zeynep says:

    Ve aylin koreden güzel anıların yanında güzel bir hikayeyle döner:)

  3. ne güzel kazançlar bunlar, yarışma falan hikaye, asıl kazanç budur. çok sevdim Fatih'i de hikayeyi de.

  4. ne mutlu size harika anılar bunlar! başarılarınızın devamını diliyorum.. anıların ve güzel anlatımların paylaşımların gerisi gelir umarım! Sevgilerimle,

  5. Joey Potter says:

    Çan Çin Çon ne Aylin Hanım yapmayın ya :)) Kimçi tattınız mı? Bibimbap, Kimbap? Ben ağzıma sürmem diyorum ama zevk meselesi.

  6. Fatih bey'in hikayesi çok değişik ve güzell..ne güzel arkadaşlıklarla,anılarla döndünüz,sen yazmaya devam et biz de keyifle okuyalım🙂

  7. Behiye'm sağol. Bıktıracak kadar yazacağım sanırım. Henüz iki post oldu. Daha 3 post var🙂
    Joey Potter'ım, öyle tanımladım ya, olmamış mı :)Kimçi yedin çook acı, fena değil tadı. Bibimbap yemedim. Kimbap sanırım yedim🙂
    Özge'm, yazmaya dema edeceğim.
    Yasemin'im, Fatih sevilmeyecek gibi değil ki, pek iyi bir insan!
    Pelin'im, Zeynep'in, beğeninizi paylaştığınız için teşekkürler. cepte bir kaç hikaye dha var🙂

  8. Joey Potter says:

    Çok kızıyorlar Türkiye'de yaşayan Uzakdoğulular öyle tanımlanmaya :)) Bir iki kişi ile konuşmuştum da oradan biliyorum. Kimçi de yoğun bir sarımsak tadı var değil mi? Ben hiç sevmiyorum. Bir de herşeylerinde domuz varmış. Süttde bile domuzun katkı maddesi varmış. Helal yiyecek bulmak zormuş. Siz zorlandınız mı yemek konusunda?

  9. Fatih bir tane. Aylin'im de süper anlatmış . Ama yinede Fatihi yaşamak lazım. Seneye 4ay lığına Türkiye'de.Aylin şarkıyı hatırladı mı çok merak ediyorum.

  10. Hilal'im, o şarkıyı kanımca Türkiye'ye geldiklerinde fasıl keyfi yaparken hatırlayacağız.
    Joey Potter'ım, bir daha söylemem iyi oldu söylediğin. Bak Fatih de bir şey demedi, kibar çocuk🙂
    Yemek konusunda zorlandık tabii, başımıza neler geldiğini ilgili blog yazısında anlatacağım.

  11. way be 5 saatte yıldırım aşkı ve evlilik! Ewet bayağı riskli bir durum ama Fatih şanslıymış demekki ki hala mutlu:) Çok güzel anılar yaşamışsınız devamını bekliyoruz:)

  12. ne kadar samımı ve sıcak bir yazı olmus fıstık ellerıne saglık. cok tatlılar allah nazardan saklasın:) araya turk kulturunu de sokmua olayım:)

  13. Kore türk kızı görsün tutmayın Ayliniiii.
    Allah içine sindirsin canım.

  14. Nur Vural says:

    İnsanın hangi şehirde yaşadığı önemli olsada, hangi evde yada hangi yatakta uyuduğu önemli değildir. Hayattan aldığımız keyif ve bize verdikleridir önemli olan.

    Fatih gibiler için 15-300 metrekarelik ev arasında hiçbir fark yoktur.

    Aslonlan yaşadıklarımızdır, çünkü onlardır bize baki kalan.

    O yüzden farklı hayat tarzı ve bakışı olan kişileri tanımak hoşuma gider.

    Teşekkürler, :)))

Leave a Reply

