Sofra.com.tr Yayın Hayatına Başladı

15 yıl önce yayın hayatına başlayan Sofra Dergisi artık aynı zamanda da internette! Yemek portalının yayın hayatına başlayışını kutlamak üzere Kandilli’deki Adile Sultan Sarayı’nda bir brunch düzenlendi. Burada yemek bloggerları, Turkuvaz Dergi Grubu yöneticileri, Sofra Dergisi aşçıları ve yazarları olarak bir araya geldik.

Sofra Dergisi yöneticilerinin Sofra.com.tr hakkında verdiği bilgiler şöyle: “Tatlıdan tuzluya, yerel tatlardan dünya mutfaklarına, çocuklar için eğlenceli lezzet önerilerinden düşük kalorili reçetelere binlerce denenmiş yemek tarifini gelişmiş arama özellikleriyle bulabileceğiniz sofra.com.tr’nin sadece bir tarif sitesi olmasını istemedik. “Türkiye’nin yemek portalı” sloganıyla yayın hayatına başlayan sofra.com.tr, gastronomi alanında kapsamlı bir rehber olma hedefini taşıyor. Özellikle “Sofra Akademi”nin geniş içeriği ve gastronomi dünyasının seçkin kalemlerinden oluşan yazar kadromuzla, bu konuda iddialı olduğumuzu söyleyebilirim.

Diğer yandan Sofra ekibinin kişisel bloglarından oluşan “Blog”; videolu temel mutfak bilgileriyle Kültür Aşı bölümlerinin izlenebildiği “Sofra Tv” ve çok yakında Sofra markalı ürünlerle zenginleşecek olan “Dükkan” bölümleriyle renkli, dinamik ve dolu dolu bir portal oluşturmaya çalıştık.”

Sofra.com.tr aramıza hoş geldi. Dergicilikteki başarılarının alanda da sürmesini diliyorum.

This entry was posted in Çok Gezen Mi Bilir, Sofra Yemek Portalı, Sofra.com.tr. Bookmark the permalink.

9 Responses to Sofra.com.tr Yayın Hayatına Başladı

  1. mine says:

    aaa evet bi kere bakıp unuttum bu sayfayı hatırlatma için teşekkürler🙂

  2. Sevil says:

    çok istememe rağmen aranızda olamadım .
    bende sofra dergisine internetteki yayın hayatı için başarılar diliyorum .
    katılan arkadaşlarıma sevgiler

  3. Haftaiçi olup iş yoğunluğunu bırakamadığım için gidemedim. Sofra dergisinin artık internettte olması harika birşey. Başarılar diliyorum bende:)

  4. İnci Yemek says:

    Aylincim çok istiyordum bu toplantıya katılmayı başka randevularla keşişti):
    başka toplantılarda inşallah.
    sofra dergisine internetteki yayın hayatı için başarılar dilerim.
    çok öpüyorum canım..

  5. uyar-dan says:

    sofra dergisinin internetteki yayın hayatında başarılar diliyorum daima takip edicem tarifleri çok güzel emeği geçenlere çok teşekkürler

  6. NarincE says:

    Evet evet cevabım evet. Hamur açmayı bilmenize gerek yok kandırıkçı börek için.

  7. derya says:

    Aylinim senelerdir takip ettiğimiz dergi artık internette.Başarılarının
    devamını dilerim.Kocaman öpüyorum.

  8. SerpiL says:

    bende bir süredir bakıyorum sitesine.çok iyi olmuş ama geç oldu daha önce yapılmalıydı

  9. vauv bilgi için teşekkür ederim.Hiç ziyaret etmemiştim sayfayı

Leave a Reply

