İhtiyaçtan Kokoş Ev Ayakkabısı Aranıyor!

Eyvah Eyvah filminde çokça etkilendiğim bir sahne vardır. Erkekler sahile gelir, tüm gün çocuklar gibi şen denize girer, hava kararınca da kocaman bir ağaç altında kurdukları çilingir sofrasında çay bardaklarındaki rakılarını tokuşturup dertleşirler, şakalaşırlar. Erkek erkeğe sohbetin dibine vururlar. Filmin o sahnesi, sımsıcak dostluğun mutluluğunu ve güvenini yayar etrafa.

İşte bu türden hemcins sohbetlerinin gereklilik olduğuna inanmama rağmen, kadın kadına sohbetlere her zaman gönüllü yaklaşmam. Özellikle büyük şehir hayatından uzak yaşayan kadınların katıldığı sohbetler, “boyun eğme”, “çaresizlik”, “kabullenme”, “toplum baskısını yayma çabası” kokar buram buram. İçim burulur, hemen en yakındaki erkek grubuna yaklaşır, gücü çekip şarj olmak isterim.

Bazı deneyimlerimden etkilenip anlattım bunları. Oysa çok da neşeli bir buluşmadan söz edeceğim size. Böyle bir giriş yapmak haksızlık oldu belki. Bazen kanayan yaralara parmak basma isteğim var…

Neşeli buluşma diyordum… Sevgili Ferah’ın Türkiye’ye gelişini sebepten saydık. Bayram öncesi kadın kadına biraraya geldik. Blogger olarak ilk ev buluşmamdı, gayet heyecanlı ve acemiydim. Kokoş ev ayakkabım yoktu örneğin.

Olay mahallini inceledim, hani o bloglarda yazıyor ya ev buluşmaları, çeşit türlü tatlılar tuzlular biraraya geliyor. Bizde de durum aynen bu şekildeydi. Aman ne hamarat şeyleriz biz, ne de lezzetli yapmışız. Ondan bundan derken epeyce yedik, biraz da evin büyük ve küçük adamına bıraktık.

Açıklıyorum, bu türden kadın kadına buluşmalarına varım. Hanımlar sizlerle bir araya gelmek pek keyifliydi. Kadın, dişi, anne, küçük kız çocuğu ve hamarat olmanın, sevgiyle sarılıp sarmalanmanın zevkine doyasıya vardım, hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Yasemin’im ev sahipliğine diyecek yoktu, ellerin dert görmesin. Buluşmanın diğer ayrıntıları ve menüsü için burayı okumanızı öneririm.

This entry was posted in Çok Gezen Mi Bilir, Ev Gezmesi. Bookmark the permalink.

21 Responses to İhtiyaçtan Kokoş Ev Ayakkabısı Aranıyor!

  1. Bu sabah harika yazılar okuyorum. Sizinki de öyle. Ne hoş anlatmışsınız.

    Babetler çok şeker.

    Kadın kadına toplanmalar bazen çok tadında ve keyif verici olabiliyor ama bazen de (özellikle rutine dönüşünce)amacından uzaklaşıp gösteriş ve kendini kanıtlama ortamına dönüşüyor, sohbetten çok kargaşa hakim oluyor toplantıya.

  2. :)))))) ben de ilk bayan arkadaş buluşmamda bunu fark etmiştim:) Senelerce çalışma hayatından sonra ilk bayan ark ev bulusmasında böyl acemilik oluyor:)))) ama sonra alışıyorsun:)) ben sana Pazar günü bir çift ayakkabı getireyim:) Sen bana kaç numara olduğunu söyle:)
    Sevgiler,

    Figen Karavaş

  3. Ece says:

    afiyetolsun, güzel ve lezzetli bir buluşma olmuş🙂

  4. Kızkıza olmak, bir sürü güzel yemeği yemek ve doyasıya sohbet etmeyi kim sevmez:) Ne güzel bir gn gecirmissiniz.

  5. makcig says:

    Aylimcim hemen gönderelim sana AKGÜN'den kokooooş bir ev ayakkabısı.Ellerinize sağlık.Güzel bir toplantı olmuş.Şehr-i Bursa'dan sevgiler…

  6. HAHA!!! bayıldım konuyu bağlamanıza… Kokoş ev ayakkabısı:) Ama ona bir de onu taşıyacak işli kılıf gerekiyor, raconu oymuş:) Sevgilerimle,

  7. derya says:

    Aylinim günaydın dün buluşmanızın detaylarını Yasemin'in sayfasından
    okudum.Ne iyi yapmışsınız çok sevin
    dim sizler adına:))Benimde yok kokoş ev ayakkabım ev gezmesine git
    mek kısmet olmadı ya ondan sanırım
    hemen edinmek lazım:))Kocaman öpüyo
    rum…19 Aralığı iple çekiyorum…

  8. Gülcan says:

    ablam ne güzel bir buluşma bende bursada öyle görüşmeler yapmak istiyorum ama henüz birşey yok.hem ellerinize hem ağzınıza sağlık diyorum.

  9. Aylinciğim dün akşam Yaseminde okudum daha önce de Güler bir tarifinde yazmıştı İstanbul a mı taşınsam dedim bir ara :))) Pek bir keyifli olurdu görüşmek üzere ellerinize sağlık hepinizin sevgiler..

  10. bende yeni bir babet aldım kendime bende hazırım hadi ne zaman buluşuyoruz :))

  11. kokoş ayakkabıları bende istemediğin kadar çok:) yani ben de hazırım:) Hatta şimdiden kızımı da hazırlıyorum:) Çok güzel bir buluşma olmuş. hem sizler hem de ikramlar çok güzel gözüküyorsunuz facebooktan bakmıştım resimlere:) Herkesin ellerine sağlık:)

  12. Hahahaaa Kokoş ev ayakkabısı mı:))))
    Kıyamam ben sana…

    Çok şeker anlatmışsın duygularını yine…

    Keyfin neşen bol olsun canım

    Çok öptüm

    sevgiler

  13. off sofra gerçekten nefis..

    Kokoş ev ayakkabıları daha muhteşem:)

  14. Ne güzel..

    bizde böyle blogger günleri yapmayı planlıyorduk uzun zamandır..

    Sanırım ilki benimevde gerçekleşecek.

    Herkes sağolsun hayırlı olsuna gelmek istiyor

    ee madem bölee benle siftah yapalım diyoruz..

    ayarlayınca sanada haber veririm canım😀 madem varsın😀

  15. Yemekbahane says:

    yaaa sorma benim de almam lazım bizim kızlardan da giyenler oluyor🙂 kokoş ayakkabı nerdesinnnn???

  16. Zeynep says:

    bu ayakkabıları öyle layloooon poşetlere koymak olmaz ama:)))ona tüylü tüylü bide kokoş çanta lazım:)))demedi deme yani:))))vallahi aylincim uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim:)))bende bir program yapıp davet edeceğim sizi inşallah:)ayakkabılarını hazırla bacım sen:)çok çok kocaman öpüyorum seviyorum:)

  17. Gönülünce says:

    Harika bir gün geçirdiğinizi bir çok arkadaşda okudum ve özenmedim dersem yalan olur:)))Ağzınızın tadı hiç bozulmasın hep mutlu anlarınız olur inşallah…

    Sevgiler…

  18. Aranızdaki dostluğa da, yazınıza da bayıldım:))

    Sevgiler…

  19. Sevgili Aylin ,
    Seni tanıdığım için çok mutlu oldum harika bir pazar günüydü herşey için çok teşekkürler.

  20. ayak numaran kac fıstık hemen soyle.ev bulusma ayakkabın benden:)

  21. Joey Potter says:

    Bu güzel sofraya, keyifli sohbete özenmemek elde mi? Sizinle pek sohbet edemedik bir dahaki blogger buluşmasında -ki sizden beklentilerim yüksek :)- bunu telafi edelim mutlaka🙂

Leave a Reply

