4. Blog Yazarları Buluşması İçin Geri Sayım Başladı

Geleneksel hale gelen Blog Yazarları Buluşmaları’nın dördüncüsünü 19 Aralık 2010 Pazar günü 10:30-14:00 saatleri arasında İstanbul Fenerbahçe Moss Marine Cafe’de düzenliyoruz.

“Yeni Yıl” temalı özel buluşmamızda bizlere sohbetiyle hayalperest, sohbetçi ve kaşif Yasemin Sungur eşlik edecek. Sürprizlerle dolu buluşmamızda sizleri de aramızda görmeyi diliyoruz.

Moss Marine Cafe’nin zengin köy kahvaltısı ile doyacağız. Ancak marifetlerimi cümle aleme göstermek isterim diyenleri geri çevirmiyoruz. Evlerinde hazırladıkları lezzetleri paylaşmak isteyenlere masalarımız açık.

Buluşmaya katılmak isteyenler için bilgi:
– Buluşmaya kaç kişi geleceğinizi mutlaka katılım formunda belirtmeyi unutmayın!
– Buluşmamızda siz ve 1 misafirinizden fazla kişi kabul edemeyeceğiz, mekan kapasitesi nedeniyle.
– Zengin köy kahvaltısı, sınırsız su ve çay kişi başı 20 TL girişte alınacak.
– Katılım formumuzu eksiksiz doldurulmanızı rica ederiz: http://bit.ly/eKX8vo

Etkinlik Komitesi:
Aylin Türkşen Aysel – Seviye KaloğluCihan KaloğluSerap Yücesoy
Afiş için Burak Şentürk’e sonsuz teşekkürler.

This entry was posted in 4. Blog Yazarları Buluşması, Çok Gezen Mi Bilir, Blogger Buluşması, İstanbul Blog Yazarları Buluşması. Bookmark the permalink.

26 Responses to 4. Blog Yazarları Buluşması İçin Geri Sayım Başladı

  1. derya says:

    Aylinim kaydımı yaptırdım kocaman öpüyorum.

  2. annemineli says:

    Canım Merhaba; öncelikle hatırını sorayım, sonrada kısmet olura katılmayı planladığımı söyleyeyim, sizlerle olmaktan mutlu olacağım..Başka arkadaşlar katılacakmı bilmiyorum.Derya herhalde katılacak.. Şimdiden herşey için teşekkürlerrr..Sevgimle öptüm….

  3. Kendimce says:

    Kambersiz düğün olur mu Aylinim

  4. Derya'm, Zehra Abla'm, Bursa'yı temsilen bekliyoruz sizi.
    Güler'im, Kamber'im, katılımcı formunu doldurur musun canım?

  5. İnci Yemek says:

    Aylinim çok özlemiştim hepinizi ne kadar mutluyum anlatamam canım:)
    formu doldurdum.çok öpüyorum canım..

  6. Joey Potter says:

    Aylin hanım nasıl gelinir, gidilir gibi detayları da yazarsanız sevinirim. Karşıdan da gelecek arkadaşlar var malum.

  7. İnci'm ben de özledim, hasret giderelim değil mi?
    Joey Potter'ım geliyorsun demek, çok sevindim ya🙂 Tamam kroki filan bakacağım, toplu ulaşım araçlarıyla nasıl gelinir ayrıca bilgi veririm tabii.

  8. Zeynep says:

    heyecanla bekliyorum:)))))çok öptüm canımmm

  9. Aylincim formda kişi sayısını 2 veya 1 diyebiliyoruz ufaklığı kişiden mi sayıyoruz yoksa nasıl yapıyoruz canım ,buluşmak için sabırsızlanıyorum canım ,bilgilendirirsen sevinirim öpüyorum

  10. Bu sefer kayıt yaptıramıyprum sanırım kısmetse o günlerde ya doğumumu yapmış ya da yapıyor olacağım:) ben de sizleri beklerim:) Kalbim sizlerle olacak…

  11. Tümay'ım, sağlıkla Simay'ı kucağına al yeter bize tatlım.
    Seda'm, 6 yaşından küçüklerin kişi olması için 5 fırın ekmek yemeleri lazım. Zeynpe'im. bekle bizi anacığım.

  12. Aylincim, 21-30 Ocak arası İstanbul'dayım inşallah. O aralar denk gelen toplantı olursa seve seve katılırım..Benim için de kahvaltı edin, sevgiler..

  13. tarih84 says:

    malesef ben katılmayı delice isterken katılamıyorum:(( ertesi gün ameliyat tarihi alıcam.artık ameliyat olacağım kesinleşti offff

  14. bensiz olur mu:)) olmaz di mi Aylincim? ordayım inşallahh

  15. Aylin'cim formu doldurdum, bir aksilik çıkmazsa geliyorum.
    Sevgiler,
    Ahu

  16. Gul/İnn says:

    en son ne zamana kadar kayıt olabiliriz acaba?

  17. Sevgili Gul/Inn, katılımcı formunu bir an önce doldurmanızı öneriyorum. Çünkü belli kontenjan var, dolduktan sonra doldurursanız maalesef sizi konuk edemeyiz.
    Lavanta Bahçem, teşekkürler bekliyoruz.
    Yasemin'im elbette sensiz olmaz :)Tarih84'ün acil şifalar dilerim. Sağlık en başta gelir, sonraki buluşmalarda görüşürüz.
    Serap Hanım'ım, sizin için de bir demli çay içeceğiz, sevgiler

  18. formu doldurdum :)görüşmek dileğiyle..

  19. Formu doldurdum, 4. buluşmayı heyecanla bekliyorum🙂

  20. o güne veli toplantısı var mı yok mu öğrenip formu hemen doldurucam🙂

  21. merhabalar , formu doldurdum umarım bende sizlerle sonunda tanışırım.
    sevgiler
    özlem

  22. Formu doldurdum bir aksilik çıkmaz ise orada olacağım inşaallah.
    Bişey öğrenmek istiyorum Aylin, önceki buluşmalarda hediyeleşme vardı, bu buluşmada böyle bir şey yapacakmıyız, nasıl olacak.
    Görüşmek üzere…

  23. İnşallah bir aksilik çıkmazsa orada olacam.Cünku benim malum ev taşıma işim var.Zaten bir kurtulamadim:)Kurtulursam guzel bir motivasyon olacak.Sizlerle birlikte olmak çok isterim….

  24. Abooo, bana yer kalmamış ne olacak simdi :((((

  25. ben hastalıktan kafamı kaldırıp form doldurana kadar bu bana kontenjan doldu dedi ama😦 ağlamak istiyorum

  26. ımmm gece gece canım balık çekti :)) Amasrayı severim ben de şiddetle tavsiye ederim;)

Leave a Reply

