Seninki kaç santim? – Greenpeace

Seninki kaç santim? – Greenpeace: “2050’de dünyadaki balık stokları tükenecek. Denizleri hala sonsuz bereket kaynağı olarak görüyorsanız çok yanılıyorsunuz. Büyük balıkların %90’ı çoktan yakalandı. Toplam balık stoklarının %60’ı bitti. Gerı kalan %40 ise 40 yıl içinde son bulacak. Balıkların bittiği gün deniz yaşamı da bitecek.”

This entry was posted in Genel. Bookmark the permalink.

4 Responses to Seninki kaç santim? – Greenpeace

  1. Dün Devletşahın FFde eklediği videonun anlamını çözmüş olduk biz de . saol Aylincim

  2. Offfff çok acı bir tabllo gerçekten. Ne diyeyim bu hale biz getirdik. Hadi övünelim o zaman((:

  3. Kendimce says:

    Hiç birşey sonsuz değil onun için eldekilerin kıymetini bilip korumak gerekli bunun için de eğitim şart öptüm Aylincim

  4. “Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenilemeyen bir şey olduğunu anlayacak!”

    şef seattle

    Çok severim bu sözü, ne kadar doğru söylenmiş.

Leave a Reply

