Yemek Bloggerları Toplu Hüner Gösterisi

Cihan ve Seviye Kaloğlu çifti, Serap Yücesoy ve benden oluşan komite tarafından düzenlenen 4. Blog Yazarları Buluşması’nda ikram konusu ayrı bir öneme sahipti. Moss Marine Cafe’nin zengin köy kahvaltısı yöresel lezzetleriyle ağzımıza layık olmasına rağmen, yemek bloggerlarının dokunuşlarıyla farklı bir noktaya taşındı.

Hemen yemek bloggerı dostlara haber salındı. Hepimizi bir heyecan sardı, hünerlerimizi göstermek için ne yapmalıydı? Öyle değil mi ya, bloglarımızda tarifleri yayınladıkça, mini buluşmalarımızdaki uzun masaları fotoğrafladıkça, tadına bakmak isteyenler, hayıflananlar, özenenler oluyordu. İşte fırsat bu fırsattı, lezzetlerimizi keyifle paylaşmanın zamanıydı.

İş bölümü yapıldı; kek, börek, kurabiye, cheesecake, kısır siparişleri not edildi. Cumartesi akşamını ve pazar sabahını kafamda canlandırabiliyorum: yumurtalar kırıldı, unlar elendi, fırınlar fazla mesai yaptı.

Pazar sabahı mekana giren elindeki tepsiyi, kabı kacağı elime tutuşturdu. Onlar mutfakta tabaklarına yerleşip süslendikten sonra açık büfe kahvaltı masasında görücüye çıktı. Onlar hangileri mi? Meyve soslu cheesecake, İran poğaçası (Bursa’dan geldi), narlı kısır, arpa şehriye salatası, mandalinalı kurabiye, bir tane daha cheesecake, portakallı-kakaolu kek, ıslak kek, trüf, kaşar peynirli tuzlu bisküvi, elmalı bisküvili pay, börek, tuzlu çörek, tahinli kurabiye, Arap kurabiye…

Sevgili Ayşem Öztaş tarafından buluşmaya özel olarak hediye paketi formunda hazırlanan cupcakeler de “yeme de yanında yat!” dedirtti.

Yorumlarınızdan ve mesajlarınızdan öğrendim ki, kiminiz sohbete dalıp yemeyi unutmuş, kiminiz de çok yemekten fotoğraf çekmeyi ihmal etmiş. Cık cık🙂

Hepinize çok teşekkür ediyorum. Şöyle kollarımı uzattım uzattım uzattım, hepinize sardım ve kocamaaaan sarıldım, iyi ki varsınız. Emeğinize sağlık!

This entry was posted in 4. Blog Yazarları Buluşması, Çok Gezen Mi Bilir, Yemek Bloggerları. Bookmark the permalink.

22 Responses to Yemek Bloggerları Toplu Hüner Gösterisi

  1. afiyetler olsun yarasın diyeceğim ama hem afiyet olsa hem yaramasa daha bi güzel olurdu değilmi? :)))))
    kucak dolusu sevgiler canım

  2. her şey dahil harika bir gündü! çok keyif aldım – çok teşekkür ederim hem içtenliğiniz hem de organizasyon için! tekrar görüşmek dileğiyle, sevgilerimle,

  3. Çok istememe rağmen bu buluşmaya da katılamadım😦 Çok şey kaçırmışım sadece lezzetleri değil bu güzellikleri paylaşmayı da… Herkesin ellerine sağlık. Sevgiler

  4. Noyumberry says:

    afiyet olsun:)çok güzel bir buluşma olmuş..Ellerinize sağlık..
    Sevgiyle kalın:))

  5. derya says:

    Aylinim harika bir gündü en kısa za
    manda görüşmek dileğiyle öpüyorum.

  6. Gülcan says:

    aylin abla bend gelmek istedim ama olmadı inşallah başka bir güne sevgiler.

  7. Herşey süperdi canım:)emeğinize sağlık

  8. öyle bir heyecanla çıktımki evden ne alyansımı takmışım ne fotoğraf makinamı yanıma almışım :))) ama sizler mükemmeldiniz, emeği geçen herkese tekrar teşekkür ediyorum .)
    Ahu

  9. İnci Yemek says:

    Aylinim muhteşem günü bize yaşatmak da vesile olduğunuz için
    tekrar teşekkürler canım:)görüşmek üzere.öpüyorum..

  10. Çok güzel bir gündü.Bunu bize yaşattığınız için teşekkürler :))

  11. Aylin`im iyi sende varsın canım:)))

    Ben malesef sohbete dalıp çok az yiyenlerdenim(:
    O güzel açık büfe ben yemeye karar verdiğimde bitmişti(:

    Ellerine emeğine yüreğine sağlık canım

    Çok öptüm seni…

  12. Aylin'cim çok güzel bir gün geçirmişsiniz herkes çok memnun kalmış yazılarından belli oluyor:) Malum son zamanlarım olduğu için gelemedim İnşallah 5.cisine görüşmek üzere sevgilerimle…

  13. tarih84 says:

    böyle bir buluşmada lezzzet jürisi olmayı isterdim.yarışmaya çevirsek biz de bu tatlardan nasiplensek:)) herkes bu kadar hamarat değil malum:)

    çok güzel bir gün neşeniz bol olsun, sevgiler:))

  14. zeynep says:

    Aylin dün senden öyle çok bahsettim ki çok cansın..çokseviyorum seni

  15. Kendimce says:

    Aylinim neyler neylerse güzel eyler sen organize et biz de daha ne hünerler var gösterelim.
    Gerçekten herşey çok güzeldi tekrar teşekkürler

  16. aslı says:

    Aaaa çok güzel bir gün geçirmişsiniz, çok özendim🙂 İzmirede bekliyoruz

  17. Ne kadaaar guzeel:)
    Ne kadarr ozeniyorum bir bilseniz:)
    Ingiltere'den hepinize sevgiler..

  18. Yıldız says:

    MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM

    http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

    yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* ” Etkinliğine

    ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım

    30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.

    Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.

    TEŞEKKÜR EDERİM

    NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler…

    Hepimize kolay gelsin.

  19. Ben harika bir gün olacağına emindim. Öyle de olmuş! Emeğine sağlık hatta seninle beraber çalışan diğer kişilerinde. İnşallah bir dahaki buluşmada ben de olacağım:)

  20. MÜNSTER says:

    Günaydinlar Aylincigim,,,, Beni hatirladigina sevindim…. Bu bulusmanin fotograflarini ve o simsicak ortami gipta ile seyrettim desem yalan olmaz… Umarim 5. Blogcular bulusmaniza ben de katilabilirim ve biraz hasret gideririz… Olmadi yaz tatilinde insallah… Sevgilerimle öpüyorum yanaklarindan…. Filiz (Dane) Bircan

  21. Benhurum says:

    Aylinim canımın içi iyiki varsın kardeşim:) Ellerinize emeğinize ve yüreğinize sağlık. Bizlere mükemmel bir gün yaşattınız,hepiniz harikaydınız. Hepinize tek tek sonsuz teşekkürler;) Bu arada o güzelim açık büfede sohbetin büyülü etkisiyle bende çok az yiyenlerdenim ancak senin o güzelim kekininde tadına bakabilen şanslılardanım:) Ellerine sağlık canım;)

  22. Sevgili Aylin, çok güel bir gün geçirmişsiniz, inşallah bir sonrakinde bende aranızda olabilirim😉
    Sevgilerimle
    Hülya

Leave a Reply

